Nie masz certyfikatu SSL? Zapomnij o klientach!

20 marzec 2017

Google Chrome jest dziś najpopularniejszą przeglądarką na rynku. Nie dziwi więc fakt, iż amerykański gigant przoduje w wyznaczaniu internetowych standardów.

Kolejny pomysł, który wszedł w życie w styczniu 2017 roku wraz z aktualizacją Chrome do wersji 56, mocno zaostrza sposób podejścia  do stron związanych z koniecznością przetwarzania danych osobowych swoich klientów.

Od tego momentu każdy odwiedzający stronę nieposiadającą certyfikatu SSL zostaje o tym fakcie poinformowany wraz z ostrzeżeniem przed wpisywaniem poufnych danych, takich jak numery kart kredytowych, kody PIN czy dane osobowe. Dodatkowo brak niezabezpieczonego połączenia https będzie wyraźnie wpływać na pozycjonowanie w Google, a co za tym idzie, będzie miał ogromny wpływ na wiarygodność danej strony oraz może spowodować wyraźny spadek liczby klientów danego serwisu.

Jeśli nie chcesz narazić się na niebezpieczeństwo utraty klientów skorzystaj z naszej pomocy już dziś! Pomożemy Ci dobrać certyfikat najlepiej dostosowany do Twoich potrzeb i odpowiednio zabezpieczymy Twoją stronę.

Skontaktuj się z nami!

Co nowego?

Wszystkie aktualności
05 kwi 2017
Strony internetowe w 3D nadchodzą!
Trójwymiarowa obsługa? Czemu nie! W Szwecji ruszył nowy projekt! Uniwersytet Linneusza rozpoczął pracę nad interfejsem nowej generacji, a mianowicie ...
więcej
20 mar 2017
Nie masz certyfikatu SSL? Zapomnij o klientach!
Google Chrome jest dziś najpopularniejszą przeglądarką na rynku. Nie dziwi więc fakt, iż amerykański gigant przoduje w wyznaczaniu internetowych stand...
więcej